Wyspa Małp 2dni 3dni Program przygodowo integracyjny dla klas I-V

DLA KOGO?

Oferta zielonej szkoły w naszej bazie w Mauszu na Kaszubach stworzona z myślą o młodszych uczestnikach naszych wyjazdów.

Aktywności, jakie tu proponujemy zostały dostosowane dla grup wiekowych odpowiadających klasom I – III oraz IV – V szkoły podstawowej. Im wyższy jest wiek uczestników tym bardziej podczas realizacji zadań stawiamy na ich własną inwencję oraz dodajemy dodatkowe elementy i zasady, przez co cały program staje się bardziej intensywny.

 Grupy starsze zapraszamy do naszych baz w Chmielnie i Łapinie.

GDZIE?

Na Kaszubach, blisko Gdańska, w lesie, nad jeziorem tzn. w naszej bazie w Mauszu.

PROGRAM I ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Zajęcia prowadzone są w postaci bloków zadaniowo - tematycznych, przedzielonych obiadem. Blok zadaniowy nie jest jednym zadaniem, lecz czasem jakim przeznaczamy na realizacje tak dużej ilości zadań jak tylko się da lub takiej jakie jest w stanie wykonać dana grupa wiekowa.
Program bloków zadaniowych dopasowywany jest każdorazowo przez instruktorów do wieku, specyfiki grupy oraz warunków atmosferycznych.
Bloki zadaniowe realizowane są na terenie ośrodka.
Poniżej znajdują się opisy zadań realizowanych podczas bloków zadaniowych.
Nie gwarantujemy, że wszystkie one zostaną zrealizowane, bo na to może nam po prostu nie wystarczyć czasu.

CO ROBIMY?

 Tworzenie Małpiej Wioski.

Na wyspie znajdują się różne plemiona małp. Każde z nich musi wybudować wioskę, aby przetrwać. Liczne zadania i konkurencje oparte są na współpracy, a także zdrowej rywalizacji z innymi drużynami.

Małpia sztafeta.

Ta pełna dynamizmu rywalizacja, odbywająca się na kilku sąsiadujących ze sobą torach została wymyślona tak, aby wszyscy, niezależnie od wieku, płci, wzrostu, wagi i kondycji mogli brać w niej aktywny udział i dobrze się bawić.

Zadania poszukiwawcze w lesie.

Odnajdywanie ukrytych w lesie metalowych skrzyń ze skarbem. Uczestnicy poszukują skarbu za pomocą specjalnej mapy. Bardzo prosta gra jednak wzbudza wiele emocji. Dla grup starszych poszukiwania prowadzone podczas lub po zachodzie Słońca.

Przeprawa przez zakazane mokradła.

W zabawie biorą udział dwie grupy, jeden z uczestników ma zawiązane oczy, na trawie wije się wiele gumowych robaków, węży, skorpionów …. nie napiszemy więcej aby nie podpowiadać pomysłów konkurencji :)

Mini zawody na orientację.

Zadaniem grupy jest odnalezienie punktów zaznaczonych na mapie.

ZABAWY NA KĄPIELISKU

Głębokość wody na wygrodzonym kąpielisku nie przekracza 70cm.

Wyścigi na pontonach. Przeprawa na tratwie.

Zajęcie realizowane są tylko przy szpryjających warunkach atmosferycznych.

ZAJĘCIA WIECZORNE

  • Dyskoteka
  • Świetliki – zabawa nocna, w której zadaniem uczestników jest odnalezienie jak największej liczby kolorowych piłeczek rozmieszczonych w lesie.
  • Karaoke

POSIŁKI

Szczegółowy rozkład posiłków podany jest w programie.

BEZPIECZEŃSTWO

Wszystkie oferowane przez nas zajęcia prowadzone są pod nadzorem naszej kadry instruktorskiej. 

Podczas zajęć na wodzie głębszej niż 1m wszyscy uczestnicy mają bezwzględny obowiązek założenia kamizelki asekuracyjnej.

Niektóry z Was nie unikną jednak zadrapań i siniaków zdobytych w ferworze walki, które zauważa się najczęściej dopiero po powrocie do domu :). 

CO ZABRAĆ NA SZKOLNY BIWAK INTEGRACYJNY:

  • śpiwór,
  • odzież i buty, której nie będzie szkoda pobrudzić,
  • latarkę.

  • Program
  • 2 dni
  • 3 dni

DZIEŃ 1

  • Od 9:30 czekamy na wyspie, ale wiemy że możecie się spóźnić ;)
  • Złożenie bagaży do przechowania - nie zawsze możemy Was zakwaterować w momencie przyjazdu, ponieważ sprzątamy pokoje po poprzedniej grupie.
  • Zapoznanie z topografią wyspy.
  • 10:30 BLOK ZADANIOWY - np. Małpia sztafeta.
  • 13:30 obiad
  • 14:45 BLOK ZADANIOWY - np. Przeprawa na tratwie.
  • 18:00 kolacja
  • 19:00 WIECZORNY BLOK ZADANIOWY np. Dyskoteka

DZIEŃ 2

  • 9:00 śniadanie
  • 9:45 BLOK ZADANIOWY - np. Tworzenie Małpiej Wioski.
  • 13:30 obiad
  • 14:45 BLOK ZADANIOWY - np. Przeprawa przez zakazane mokradła.
  • 18:00 kolacja
  • 19:00 WIECZORNY BLOK ZADANIOWY- np. zabawa w świetliki

DZIEŃ 3

  • 9:00 śniadanie
  • 9:30 wykwaterowanie
  • 10.15 BLOK ZADANIOWY np. Zadania poszukiwawcze w lesie.
  • 13.30 Posiłek w terenie (np. żurek)
  • 14:00 zakończenie pobytu
  •  

Terminy i Ceny

Maksymalna wielkość grupy to 80 os

WIOSNA 2017 (15.05 - 23.06.2017)

Wersja 2 dni
min. ilość
czestników
cena na jednego
uczestnika
24179
35170
Wersja 3 dni
min. ilość
czestników
cena na jednego
uczestnika
24279
35269

Maksymalna wielkość grupy to 80 os

Podany powyżej harmonogram ma charakter przykładowy.
Zajęcia dzienne prowadzone są w postaci bloków zadaniowo - tematycznych, przedzielonych obiadem. Blok zadaniowy nie jest jednym zadaniem, lecz czasem jakim przeznaczamy na realizacje tak dużej ilości zadań jak tylko się da. Wykonanie tego samego zadania, które jedna grupa wykona w 20 minut może zająć innej nawet 2 godziny, dlatego też nie jesteśmy w stanie podać podać dokładnego programu. Poza tym w grę wchodzą jeszcze czynniki pogodowe.

 Cena zawiera:

  • przeprowadzenie wszystkich zajęć zawartych w programie,
  • opiekę profesjonalnej kadry,
  • koszt wyżywienia i noclegów wg programu.

Cena nie zawiera:

  • Transportu
  • ew. obiadu w ostatnim dniu pobytu + 17 zł/os

Ostrów Mausz

Baza Mausz zajmuje 22 hektarowy półwysep połączony jedynie wąskim przesmykiem ze stałym lądem.   BAZA NOCLEGOWA 13 domków murowanych cztero-segmentowych, każdy z pełnym węzłem sanitarnym ( łącznie 208 miejsc ), w każdym segmencie znajdują się dwie sypialnie i łazienka. Pawilon hotelowy A z 24 pokojami (2-4os) dla 65os Pawilon hotelowy B z 10 pokojami dla 50os. Pokoje typu studio 3+4os+łazienka. Pawion jest...

>>pełen opis bazy

-

-