Łapino w jeden dzień 1dniintegracyjna wycieczka szkolna - szkoła przetrwania
Zajęcia odbywają się na terenie Ośrodka Wypoczynkowego DOROTA w Łapinie, nad jeziorem, ok 20 km od Gdańska.
Punktem centralnym w zależności od pogody będzie wiata nad jeziorem lub hala namiotowa, w której w przypadku deszczu możemy realizować częsc zadań pod dachem.
Uczestnicy zostaną podzieleni na trzy zespoły realizujące po kolei 3 wybrane przez instruktorów zadania.
W przerwie pomiędzy zadaniami usiądziemy przy ognisku aby upiec sobie kiełbaskę oraz rozgrzać się gorącą herbatą.
Czas trwania programu do 5 godzin.
Zadania realizowane są w zespołach klasowych.
- Program
- 1 dni
DZIEŃ 1
- Uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły klasowe i realizują po koleji 3 wybrane przez instruktorów zadania.
- ZAJĘCIA NA PONTONACH - Sterowanie dużym pontonem raftingowym może wydawać się banalnie proste :)
Koordynacji pracy sześciu wioślarzy tak aby wykonywali komendy sternika uczymy się podczas zajęć na zamkniętym kąpielisku. Następnie urządzimy wyścig w formie sztafety.
Aby na samym końcu przeprawić się na wyspę i wykonać tam jedno z zadań integracyjnych.
Podczas zajęć na wodzie uczestnicy są ubrani w kamizelki asekuracyjne a zajęcia są prowadzone przez ratowników. - BUDOWA TRATWY Z BECZEK Duże zadanie konstrukcyjne. Cała grupa zostaje podzielona na zespoły.
Zadaniem każdego z zespołów jest zbudowanie tratwy i przeprawa na drugą stronę kąpieliska. Tratwę budować można tylko z przekazanych drużyną materiałów: 200l beczek, linek, żerdzi.
Zadanie odbywa się na terenie zamkniętego kąpieliska a osoby płynące na tratwie ubrane są w kamizelki asekuracyjne. - ZAWODY NA ORIENTACJĘ Rozgrywane w krótkiej max. 1,5 godzinnej formule. Zadaniem uczestników (podzielonych wcześniej na 5-10 osobowe grupy) jest znalezienie w jak najkrótszym czasie 10 punktów kontrolnych. Po krótkim przeszkoleniu każda z grup otrzymuje mapkę z zaznaczonymi do znalezienia punktami. Punkty usytuowane są przy leśnych drogach w bliskiej odległości od terenu ośrodka.
- UCIECZKA z ALCATRAZ Duża gra przygodowa ze scenariuszem łączącym w całość wiele małych zadań. Aby uciec z słynnego Alcatraz trzeba przejść przez wiele przeszkód, często nie do pokonania przez jedną osobę. Kluczem do sukcesu jest współpraca całej grupy.
- INTEGRACYJNE GRY ZESPOŁOWE "Kołki kręciołki", "toster - mikser", "pifpafff..." i wiele innych - zabawy ruchowe przeprowadzane podczas deszczu pod dachem.
- Maszyna Rube’a Goldberga – pod dachem
Przesadnie rozbudowane urządzenie lub seria mechanizmów działających na zasadzie domina, które w złożony sposób wykonują bardzo proste czynności.
Kręgosłupem Waszej konstrukcji staną się kostki domina, które będą wprawiały w ruch kolejne elementy elektryczne i mechaniczne. - Katapulta – możliwa budowa pod dachem
Posiłkując się rysunkami średniowiecznych maszyn miotających wybudujecie własne urządzenie zdolne do wystrzelenia jajka Na koniec urządzimy zawody. Materiałem konstrukcyjnym są bambusowe tyczki. - Archery Games
To pojedynki łuczników rozgrywane z użyciem specjalnych strzał z piankowym grotem. Gra wymaga od uczestników taktycznego myślenia, kreatywnego podejścia do napotykanych trudności, a także sporo ruchu. Zabawa jest przede wszystkim bezpieczna.
Archery Games to znakomite rozwiązanie dla osób chcących poczuć dużą dawkę adrenaliny, mega zabawę i przy okazji nieźle się zmęczyć. - Rugby Tag
To uproszczona wersja rugby, która kładzie nacisk na unikanie kontaktu fizycznego, co czyni ją bezpieczniejszą i bardziej dostępną dla dzieci oraz osób początkujących. W rugby tag nie ma tradycyjnych zderzeń czy szarży. Zamiast tego, gracz obrony musi "zdejmować" tagi, czyli paski przyczepione do pasa zawodników drużyny przeciwnej. Zamiast przewracania przeciwnika, gracz musi zerwać tag, co zatrzymuje akcję. Każdy zawodnik ma dwa tagi (paski) przymocowane po bokach do specjalnego pasa. Gdy gracz posiadający piłkę straci oba tagi (tj. gdy przeciwnik zerwie je), musi zatrzymać się i przekazać piłkę innemu zawodnikowi w ciągu kilku sekund. Podobnie jak w tradycyjnym rugby, celem gry jest zdobycie przyłożenia poprzez umieszczenie piłki na polu punktowym przeciwnika. Jednakże, ze względu na brak kontaktu fizycznego, gra jest szybsza i bardziej opiera się na zwinności i taktyce.
Terminy i Ceny
Maksymalna wielkość grupy to 147 os
MAJ - CZERWIEC 2025 ( 5.05 - 25.06.2025)
Wersja 1 dni | |
min. ilość uczestników |
cena na jednego uczestnika |
40 | 89 |
Maksymalna wielkość grupy to 147 os
CENA ZAWIERA:
- pełną realizacje programu,
- kiełbaskę oraz wodę i herbatę przy ognisku,
- darmowy pobyt opiekunów.
CENA NIE ZAWIERA:
- dojazdu na miejsce.